تنها بانوی پارالمپیکی قایقرانی گفت: هرچند بازی‌های پارالمپیک توکیو به مدت یک سال عقب افتاد اما در یک سال گذشته برای کسب مدال در پارالمپیک توکیو تمرینات سختی را پشت سر گذاشته بودم و آماده شرکت در این بازی‌ها بودم.

شهلا بهروزی راد در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تغییر زمان بازی‌های پارالمپیک توکیو اظهار کرد: من برای حضور در بازی‌های پارالمپیک توکیو بعد از مسابقات جهانی مجارستان که موفق به کسب مدال برنز و سهمیه پارالمپیک توکیو شدم شش ماه به طور مداوم تمرینات سختی را پشت سر گذاشتم تا بتوانم بهترین عملکرد را در توکیو داشته باشم. او ادامه داد: سال گذشته از شهریور تا پایان اسفند به طور مرتب در اردوهای شبانه روزی بودم و اواخر اسفند به خاطر شیوع ویروس کرونا این اردوها تعطیل شد. در حال حاضر نیز که زمان بازی‌های پارالمپیک توکیو به خاطر پیشگیری...

ادامه

[۱۳۹۹/۱/۸] عابدینی: از تعویق المپیک استقبال می‌کنم/ در خانه بمانیم تا خانواده‌های زیادی عزادار نشوند

[۱۳۹۹/۱/۸] لغو المپیک به سود حسن یزدانی و علیرضا کریمی

[۱۳۹۹/۱/۸] تغییر زمان پارالمپیک توکیو تاثیری روی فوتبال ۵ نفره ندارد

[۱۳۹۹/۱/۸] عابدینی: از تعویق المپیک استقبال می‌کنم/ در خانه بمانیم تا خانواده‌های زیادی عزادار نشوند

[۱۳۹۹/۱/۸] لغو المپیک به سود حسن یزدانی و علیرضا کریمی

[۱۳۹۹/۱/۸] بهروزی‌راد: برای کسب مدال در پارالمپیک خود را آماده کرده بودم

[۱۳۹۹/۱/۸] عابدینی: از تعویق المپیک استقبال می‌کنم/ در خانه بمانیم تا خانواده‌های زیادی عزادار نشوند

[۱۳۹۹/۱/۸] لغو المپیک به سود حسن یزدانی و علیرضا کریمی