تیم ملی ایران بعد از اتمام جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هنوز اسپانسر ندارد و تلاش‌های فدراسیون فوتبال به در بسته خورده است.

به گزارش ایسنا، جام جهانی و جام ملت‌های آسیا یکی از تورنمنت‌های مهم و رسمی هستند که فدراسیون در هر دوره‌ای توانسته با قبول اسپانسر برای تیم ملی تجاری سود هنگفتی را به جیب بزند و هزینه‌های آماده‌سازی این تیم را تامین کند. قرارداد قبلی مربوط به قبل از جام جهانی ۲۰۱۴ تا پایان جام جهانی ۲۰۱۸ بود که انتقادهای زیادی هم به نحوه بسته شدن این قرارداد وجود داشت. به همین دلیل فدراسیون و سازمان اقتصادی در چندین نوبت برای دریافت پیشنهادهای شرکت‌ها و موسسات مختلف در سایت این فدراسیون و روزنامه‌های رسمی آگهی‌هایی منتشر کردند اما هیچ نهادی...

ادامه