ملی‌پوش والیبال ایران می‌گوید: به دلیل زیاد شرجی بودن هوا انگار در استخر والیبال بازی می‌کنیم و به دلیل فیزیک خوب بازیکنان تیم کشور میزبان، بازی مقابل چین برای هر تیمی سخت است.

به گزارش ایسنا، پوریا فیاضی بعد از پیروزی تیم ملی ایران مقابل ایتالیا در بازی نخست هفته اول لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ گفت: بازی سختی بود و متأسفانه شروع خوبی نداشتیم. مخصوصاً در ست دوم که اختلاف زیاد شده بود، اما ورزش مشخص نمی‌کند و تا پایان امید هست و خوشبختانه توانستیم امتیاز به امتیاز به ایتالیا نزدیک شده و پیروز بازی شویم. من فکر می‌کنم با برد در ست دوم روحیه مضاعفی گرفتیم و به برتری رسیدیم. خدا را شکر این ست برگشت، بازیکنان ما بی تجربه نبودند و توانستند تیم را جمع کرده و به بازی برگردیم. او...

ادامه

[۱۳۹۹/۱/۴] سرمربی والیبال بانوان سایپا: حال بازیکنانم خوب نیست

[۱۳۹۹/۱/۴] ایرانمنش: امیدوار به کسب سهمیه بانوان والیبال نشسته هستم

[۱۳۹۹/۱/۳] تمرینات آنلاین یاران غفور در ایتالیا

[۱۳۹۹/۱/۴] سرمربی والیبال بانوان سایپا: حال بازیکنانم خوب نیست

[۱۳۹۹/۱/۴] ایرانمنش: امیدوار به کسب سهمیه بانوان والیبال نشسته هستم

[۱۳۹۹/۱/۲] لغو مسابقات جهانی والیبال ناشنوایان

[۱۳۹۹/۱/۴] سرمربی والیبال بانوان سایپا: حال بازیکنانم خوب نیست

[۱۳۹۹/۱/۴] ایرانمنش: امیدوار به کسب سهمیه بانوان والیبال نشسته هستم