سخنگوی فدراسیون تیراندازی گفت: تلاش این است که با تعداد محدود ورزشکار و با توجه به اقدامات پیشگیرانه اردوی تیم ملی را آغاز کنیم.

ناصر رسولی سخنگوی فدراسیون تیراندازی در گفت و گو با ایسنا، در مورد برپایی اردوی تیم ملی با توجه به درخواست سرمربی تپانچه اظهار کرد: قرار است روز دوشنبه با مربیان جلسه ای داشته باشیم و در این مورد صحبت کنیم. با توجه به اینکه باید از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کنیم بایستی مراقبت‌های ویژه ای داشته باشیم. دوشنبه جلسه می‌گذاریم و به محض اینکه بتوانیم شرایط را فراهم کنیم اردو برپا خواهد شد. وی در پاسخ به این سوال که برپایی اردو قبل ازعید نوروز خواهد بود یا خیر گفت: باید شرایط اردو فراهم شود تا بالاخره ورزشکاران به...

ادامه

[۱۳۹۸/۱۲/۱۷] بفرمایید هت‌ تریک قهرمانی؛ بدون پاداش و امکانات در فوتسال زنان
تهران- ایرنا- تیم ملی فوتسال زنان در حالی روزهای سخت خود را بدلیل نبود اردوها، مسابقات تدارکاتی و مصدومیت بازیکنان سپری می‌کند که باید دید که بدون پرداخت پاداش‌ها و امکانات می‌توان شاهد سومین هت‌تریک قهرمانی آنان در آسیا بود.
[۱۳۹۸/۱۲/۱۷] بختیاری‌زاده: حاضرم دستیار «اسکوچیچ» شوم
تهران- ایرنا- پیشکسوت استقلال گفت: حضور در تیم ملی آرزوی هر فردی است و اگر پیشنهاد همکاری به من داده شود و بدانم می‌توانم برای فوتبال کشورم مثمر ثمر واقع شوم حتما به آن پاسخ مثبت خواهم داد.
[۱۳۹۸/۱۲/۱۷] حمله آرژانتینی به جادوگر؛ «مسی نسبت به گذشته بیشتر زمین را متر می‌کند»
تهران- ایرنا- گلر اسبق تیم ملی آرژانتین در اظهاراتی عجیب و تند مدعی شد که «لیونل مسی» دیگر یک پدیده در فوتبال نیست و به دلیل ریتم کُند، بازی تیمش را «خراب» می‌کند.