اسامی چهار پینگ پنگ باز اعزامی ایران به مسابقات انتخابی المپیک مشخص شد.

علی پاکدامن در گفتگو با ایسنا در باره ی آخرین وضعیت مصدومیت خود در آستانه اعزام به جام جهانی شمشیربازی لهستان بیان کرد: در مسابقات قهرمانی جهان ضربه شدیدی به مچ دستم وارد شد که کج دارمریز با این مصدومیت کار می کردم اما در مسابقات اصفهان، دو مرتبه به همان ناحیه آسیب دیده ضربه وارد شد. من در مسابقات اصفهان یا نباید بازی می کردم و یا اینکه باید دقت می کردم که ضربه ای به مچ دستم وارد نشود اما هم بازی کردم و هم دقت لازم را نداشتم. از این رو مچ دستم نیز ورم شدیدی داشت...

ادامه

اخبار مرتبط

[۱۳۹۸/۱۱/۲۵] «عسگری» نخستین المپیکی کاراته ایران لقب گرفت
تهران- ایرنا- «بهمن عسگری» با راهیابی به دیدار رده‌بندی لیگ برتر کاراته‌وان دبی و افزایش امتیازاتش در رنکینگ جهانی، سهمیه المپیک ۲۰۲۰ خود را قطعی کرد.
[۱۳۹۸/۱۱/۲۵] سرمربی تیم ملی تیروکمان: سعی می‌کنیم تاریخ‌ساز شویم
مجید میررحیمی گفت: سعی داریم با کسب سهمیه تیمی المپیک در آلمان برای اولین بار در تیروکمان تاریخ‌ساز شویم.
[۱۳۹۸/۱۱/۲۵] انتخاب ۴ پینگ‌پنگ‌باز ایران برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰
اسامی چهار پینگ پنگ باز اعزامی ایران به مسابقات انتخابی المپیک مشخص شد.