تهران- ایرنا- مربی پیشین تیم فوتبال استقلال، گفت: یک روز به «مهدی قائدی» گفتم تو به دنیا آمدی که فوتبال بازی کنی و مردم را خوشحال کنی و او همین کار را انجام می‌دهد. من تنها طرفدار قائدی نیستم و او بازیکن محبوبی است.

ادامه

اخبار مرتبط

[۱۳۹۸/۱۱/۱۹] پرسپولیس طلب فصل گذشته «رسن» را تسویه کرد
تهران- ایرنا- باشگاه پرسپولیس سرانجام طلب فصل گذشته هافبک عراقی خود را پرداخت کرد.
[۱۳۹۸/۱۱/۱۹] باشگاه استقلال: گل دوم پرسپولیس آفساید بود
تهران- ایرنا- باشگاه استقلال با صدور بیانیه‌ای به قضاوت تیم داوری شهرآورد ۹۲ که با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید واکنش نشان داد و تاکید کرد که گل دوم سرخپوان تهرانی در شهرآورد در وضعیت آفساید به ثمر رسیده است.
[۱۳۹۸/۱۱/۱۹] قضاوت داوران ازبکی در دیدار الدحیل و پرسپولیس
با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا اسامی داوران قضاوت کننده در دیدار الدحیل قطر و پرسپولیس مشخص شد.
[۱۳۹۸/۱۱/۱۹] رونمایی از تیم داوری بازی الشرطه و استقلال
تهران- ایرنا- تیم داوری از اردن قضاوت بازی الشرطه و استقلال در لیگ قهرمانان آسیا را بر عهده دارند.
[۱۳۹۸/۱۱/۱۹] آخرین تمرین آبی‌پوشان برای دیدار با الشرطه در ایران
تهران- ایرنا- آخرین جلسه تمرینی تیم فوتبال استقلال پیش از سفر به اربیل برای برگزاری دیدار با الشرطه عراق در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.
[۱۳۹۸/۱۱/۱۹] به قائدی گفتم به دنیا آمدی که فوتبال بازی کنی؛ من تنها طرفدار او نیستم
تهران- ایرنا- مربی پیشین تیم فوتبال استقلال، گفت: یک روز به «مهدی قائدی» گفتم تو به دنیا آمدی که فوتبال بازی کنی و مردم را خوشحال کنی و او همین کار را انجام می‌دهد. من تنها طرفدار قائدی نیستم و او بازیکن محبوبی است.