در آستانه‌ی نود و یکمین بازی استقلال و پرسپولیس، ویژه‌برنامه «صبح بخیر ایران» با حضور بازیکنان سابق این دو تیم به روی آنتن می‌رود.

ادامه

[۱۳۹۸/۱۱/۱۵] تمام قضاوت‌های بیژن حیدری در لیگ نوزدهم + کارشناسی داوری
داربی ۹۱ یازدهمین قضاوت بیژن حیدری در این فصل است که پیش از این در ۳ دیدار برای پرسپولیس و در ۲ دیدار برای استقلال سوت زده بود.
[۱۳۹۸/۱۱/۱۵] عابدزاده گفت پس از اخراجت یک دقیقه‌ای گل می‌زنیم/ پرسپولیسی‌ها به جمال شریف قالیچه دادند
پیشکسوت استقلال ضمن آرزوی موفقیت برای تیمش خاطره جالبی از داربی سال ۷۳ تعریف کرد که منجر به متوقف شدن بازی و ۳ بر صفر شدن آن به سود استقلال شد.
[۱۳۹۸/۱۱/۱۵] کارنامه تمام مربیان سرخ‌آبی در شهرآورد پایتخت + جدول
بررسی عملکرد مربیان تیم‌های استقلال و پرسپولیس در داربی‌های پایتخت نشان می‌دهد که منصور پورحیدری از استقلال و علی پروین از پرسپولیس به ترتیب بیشترین پیروزی و شکست را در این رقابت‌های تجربه کرده‌اند.
[۱۳۹۸/۱۱/۱۶] خان‌محمدی: کری خوانی خوب است اما هرچیزی اندازه‌ای دارد
بازیکن پیشین پرسپولیس برتری در جدول را برای پیروزی در داربی کافی ندانست.
[۱۳۹۸/۱۱/۱۵] چرا سرخابی‌ها امسال هم واگذار نمی‌شوند؟!
وعده‌های مسئولان از واگذاری استقلال و پرسپولیس در سال جاری حکایت داشت اما پرونده واگذاری دو تیم محبوب پایتخت امسال هم بسته نمی‌شود و باز هم بازه زمانی دیگری برای آن اعلام شده است. اما آنچه که دلیل عدم واگذاری دو تیم استقلال و پرسپولیس از سوی مسئولان اعلام شده، این است که این دو تیم آماده واگذاری نیستند و اطلاعاتشان نیاز به شفاف‌سازی دارد.
[۱۳۹۸/۱۱/۱۵] پیش بینی فروش ۵۷ هزار صندلی آزادی برای شهرآورد
مدیر پروژه بلیت فروشی باشگاههای کشور از امکان فروش ۵۷ هزار صندلی ورزشگاه آزادی برای بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس خبر داد.
[۱۳۹۸/۱۱/۱۵] باشگاه پرسپولیس: بازیکنان و کادرفنی خارجی ۲۶ میلیارد تومان از فصل قبل طلب دارند
درپی انتشار ریز مبلغ قرارداد بازیکنان پرسپولیس در فصل گذشته، باشگاه پرسپولیس در سومین بیانیه تاکید کرده است که بازیکنان و کادرفنی خارجی ۲۶ میلیارد تومان طلبکار هستند.
[۱۳۹۸/۱۱/۱۵] نیکبخت واحدی: مجبور شدم بروم پرسپولیس/ خون من آبی است
بازیکن سابق آبی‌ها می‌گوید علاقه شدید قلبی به استقلال دارد و شرایطی باعث شد به رقیب سنتی این تیم بپیوندد.
[۱۳۹۸/۱۱/۱۵] فروش ۱۷ هزار بلیت شهرآورد، تاکنون/ ساعت بازی نهایی شد
طبق اعلام سامانه بلیت‌فروشی دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال، تا ساعت ۱۵ روز سه‌شنبه (امروز) ۱۷ هزار بلیت شهرآورد توسط هواداران استقلال و پرسپولیس خریداری شده که بیش از نیمی از این بلیت‌ها را هواداران پرسپولیس خریده‌اند.
[۱۳۹۸/۱۱/۱۵] سرخابی‌ها در برنامه صبحگاهی تلویزیون
در آستانه‌ی نود و یکمین بازی استقلال و پرسپولیس، ویژه‌برنامه «صبح بخیر ایران» با حضور بازیکنان سابق این دو تیم به روی آنتن می‌رود.